náklonová fota nejen z Masarykova okruhu..


motorky u nás bydlí

18.11.2008 09:10

Pánové prominou, dámy pochopí :-)

Asi před dvěma měsíci jsem vyklidila sklep od stoletých zásob toho, co se bude jistojistě hodit. Padly na to dva dny dovolené a všechny síly a předsevzetí v domě ještě cokoliv do nového roku dělat :-). Následně jsem udělala zásadní chybu, když jsem dovolila, aby se nově zakoupené kapoty a gumy na příští sezónu usídlily zde.

Pak se ukázalo, že je třeba odlepit růžové nálepky z kapot a nejlépe se k tomu hodí větrák z mé sušičky ovoce, dále je třeba pilovat a brousit, nyní již opět laminujeme! Už si na tu "vůni" začínám zvykat, ale když ji musím mít i v neděli u oběda (vchod do sklepa je vedle vchodu do kuchyně), začíná se mi zdát, že jsem se nechala ukecat až příliš...

Naše motorky jsou v různém stádiu dokončení již všude - v dílně, v provizorní garáži, na půdě a nyní již i ve sklepě. Jak to děláte vy, kteří bydlíte v bytech? Tolik tedy k tomu, jak srdnatě dokážeme my, ideální partnerky, své muže podporovat :-) 

—————

Zpět