náklonová fota nejen z Masarykova okruhu..


report z posledního závodu

11.10.2009 18:36

Dawe si zazávodil alespoň na parkovišti :-)

Letos naposledy se na Brněnském okruhu rozlehl řev motorů při amatérských závodech CEC2. Opět jsme byli u toho, Dawe tentokrát vybaven Ruckovo silným pidistrojem familiérně nazvaným Ruckwasaki. Bohužel nás tentokrát na obslužku nepustili, a ačkoliv příslib zněl, že pěšky si blízkost dráhy užít můžeme, nakonec jsme se rozhodli, že si to tentokrát pořádně prohlédneme v boxech.

Dawe postupně rozmontoval půlku minibajku, na kterém tam rozbíjel asfalt, já se zaměřila na portréty známých i méně známých tváří CEC2, které jsme celou sezónu potkávali.

Ani poslední závod nebyl bez napětí. Především silně vyhecovaný souboj mezi týmy Mišuge a Lamas sliboval zajímavou podívanou. Lamas posíleni svým minulým úspěchem – což bylo jediné letošní dojetí závodu - vyzvali na Mišuge k souboji a dokonce troufale přidali tipovací anketu o vítěze.

Opět se ukázala Afi, letos první rok s novou motorkou (K6), kterou jí mnozí nedoporučovali kvůli nadmíře výkonu pro křehkou závodnici. Mnohé překvapila svou nezdolností, neboť neváhala a po prvním pádu se otřepala a našla novou cestu zpět na dráhu. A nejen to, několikrát jsem zaslechla ze strany drsňáků uznalé komentáře na adresu toho, jak se v průběhu sezóny zlepšila. Jestlipak jí to někdo z nich řekl osobně? Myslím, že velký podíl na tom má především Mipova SRAnĎácká stupačka, kterou jí namontoval po pádu v Brně, aby se mohla po ose vrátit. Počkejte, až Afi vymění i tu druhou :-)

Majkl, jediný střelec ze zpřátelených týmů, který si letos ještě neprojel kačírek, vydržel k mé radosti i tentokrát a přestože nepustil ani chlup dojel v celku a s dobrým pocitem. Ne už tak odloučený Mišuge mechanik RUCK. Ten neponechal nic náhodě a ve svém prvním/posledním závodě sezóny se v předposlední zatáčce také vyválel, podivuhodným smykem zadního kola bez účasti plynu.

Ducati1098 po vyřešení obligátních technických potíží se svojí motorkou vyjel do závodu dravě na předposledním místě :-) avšak jeho pomsta týmu Mišuge nebyla naplněna, protože byl na dráze sestřelen jiným jezdcem. Na rozdíl od Ruckových pohmožděných šlach z celého incidentu vyšel naštěstí bez zranění. Po závodě se na našem oblíbeném serveru motorkari.cz strhla vtipná debata z níž vybírám dle mého soukromého hlasování nejlepší hlášku sezony a sice, že v příštím roce je třeba změnit slovní spojení „hodit tlamu“ na „hodit Lamu“ což je velice přiléhavé a autorovi této hlášky skutečně gratuluji. Ale konec špičkování, přiznávám otevřeně a ze svého okolí mám pečlivě vypozorováno, že neuvěřitelná smůla týmu Lama’s je zkrátka NEUVĚŘITELNÁ a všem je to velice líto.

Každopádně souboj dopadl, tak jak se očekávalo, po vyřazení Ducatiho si poháry převzali kluci z Mišuge teamu.

Jochen a Alex z týmu ActionBike racing

A nyní k výsledkům. Na těsné vítězství po dvouhodinovém závodě jsme si již zvykli. Ukazuje na tvrdou konkurenci, zejména v kategorii superbike. Tentokrát se na prvním místě usídlil tým #888 Dafit s. r. o. s náskokem něco přes 15 desetin vteřiny před týmem #555 ActionBike Racing o vteřinku a pět desetin za prvním místem zaostal třetí Motoshop racing team #126. Nejrychlejší kolo v závodě zajel právě na třetím místě usídlený tým a sice 2:13.404, což už je více než slušné. S časem 2:13 se z celého startovního pole může pochlubit už jen ActionBike racing team. Abych ilustrovala rozestup výkonnosti ve startovním poli uvádím, že „nejpomalejší“ nejrychlejší kolo bylo v kategorii superbike 2:33.899 , supersport 2:39.494 a nakedbike 2:38.608.

 

Celkovými vítězy sezóny se staly týmy: #69 Bikes4Life1 (superbike), #39 VEMI racing II (supersport), #15 Plejba a Krata (nakedbike).

Vítězové byli odměněni kombinézou šitou na míru v barvách dle vlastního výběru a s logy sponzorů. Úžasné, záviděli jsme při vyhlášení vítězů naprosto upřímě. Borcům to přejeme a gratulujem!

A dále pro odlehčení pár perliček:

tahle cedule se stala už legendou :-) naštěstí jsem si ji také stihla vyfotit :-)

Lumberjackovy elegantní dřeváky. Tenhle chlap v ničem jiném nechodí - když se k vám blíží, zní to, jako by přicházel koník :-)

Stepos a jeho vtipný "zadek" - vzpomínáte si na fotky z počátku sezóny kdy ladil každý detail na estetický dojem a obřad lepení nálepek? :-D Stepo gooooooooooooooo!

Dále bych uvedla několik opravdu vydařených názvů teamů, které mi uvízly za tu sezónu v hlavě :-)

#13 Vidlákov racing team

#71 Šnekovy afiliantní stroje

#52 Honda crash test team

#125 Wozembouch racing team

#98 yakospraku

#26 Profi rajcing

 a taky Napůlšestou tým :-)

No a co dodat závěrem? Náš SRAnDa team se jistě vrátí v plné síle, přes zimu bude čas na srůstání i svařování. Do naší kůlničky seženeme topení a prožijeme jistě romantickou zimu s vůní oleje, benzínu a laminátu. Mip je, zdá se, již také v pořádku a tak doufáme, že nás do příštího roku nevymění.

Všem skvělým lidem, které jsem v boxech poznala bych chtěla moc poděkovat za super zážitky, nebudu radši jmenovat, abych na někoho nezapomněla, ale můžu říct, že mi budete určitě celou tu dlouhou zimu chybět!

JITA

koukněte také dále:

Majklův report za team Mišuge 

Plejbův článek

na fotky a videa

 

 

 

—————

Zpět