náklonová fota nejen z Masarykova okruhu..


Smůla v Lausitzu , pozor na rámy K5/K6

19.06.2009 01:36

Mip má v této sezoně opravdu smůlu a s ním celý náš tým. Držíme ale palce, aby se vše dalo dohromady před očekávaným závodem CEC2 a náš tým nebyl oslaben. V záloze vyčkává také Mipova K1...

obutí: Bridgestone Batlax

typ a místo nehody: Eurospeedway Lausitz, zatáčka za nejdelší rovinkou (na obrázku je to ta, která je úplně nejníže). Přičinou je zřejmě známá technická závada, v Suzuki u tohoto modelu zkrátka udělali konstrukční chybu.. prostě Vám při nějakém prudším brždění praskne rám...a pak už se kutálíte..:-/

následky: Mipovi (ačkoliv ho odvezla sanitka) nic nebylo. Motorka je však doslova na dva kusy. Praskl rám - obrázek si udělejte sami :-(

Mip o své příhodě napsal:

... závod na 7kol...Bridgestone CUP....po startu hned na cílovce crash..takže restart....kterej se mě vcelku povedl....takže z 50 místa na startu jsem dokázal stáhnout skoro polovinu pole v první zatáčce...která je teda na Lausitzu šíleně široká...a nalítává se tdo ní hrozným stylem
Po prvním kole jsem se prokousal někam na 15plac....když jsem se dostal na konec nejdelší rovinky a začal brzdit....začala se mě divně motat přední kolo...trochu sem povolil brzdu složil to do zatáčky....a ono to nějak nezatáčelo....teda jen tak mírně...takže mě to táhlo ven do trávy.....v hlavě mě bliklo, žeto musím narovnat a vjet do únikovky....ale to už sem ležel a dělal kotrmelce...absolutně nechápaje co se vlastně stalo...
Došel jsem k mašině...zvedl jí za nádrž snaže se jí odtlačit za bariéru....není ani moc pobouchaná..nic z ní nechčije...trochu pobouchaný lamináty...hlavně podsedlovka. Hmmm co to je za divnej zvuk....jako by kolo o něco dřelo....kouknu se pořádně...a prasklej rám u krku....na oblíbeném místě K5/K6.....

...a tady přikládám fotodokumentaci, která nepotřebuje komentář...

taklhle se nám vrátila z dráhy, a za chvíli už vypadala takhle...

Mip utrousil vtipnou poznámku, že jsme s sebou měli mít prasátko s nápisem Ein foto = 1 euro , možná by si na část nového rámu přivydělal. Zájemců o fotky bylo opravdu hodně...

Na prasklinách rámu jsou vidět tmavěšedá místa, která svědčí o tom, že poškození bylo primárně staršího data. Nehoda byla tedy zřejmě jen otázkou času. Všichni v čele s Dawem podezřívají konstrukční vadu, kterou u tohoto modelu uznal i výrobce.

chystá se ještě onboard video, kde si Mip svou nehodu natočil...doplníme ihned jak bude ready

 

 

—————

Zpět