náklonová fota nejen z Masarykova okruhu..


Závodní víkend v Brně napínavý až do samého konce! (report)

03.09.2009 07:36

Třetí ze seriálu závodů CEC2, tentokrát naplánovaný pro Brno provázela mnohými nevítaná organizační změna, kdy se podnik z pátku 28. 8. přesunul na sobotu a neděli. Jezdci si tedy měli užít trošku více času na okruhu, pár rozmarů počasí a přikoupit nějaký ten volný trénink na sobotní odpoledne… nutno dodat, že toho mnozí využili a tak se jezdilo až to stříkalo a to doslova, protože sobotu provázelo opravdu nepěkné počasí.

mokrá dráha při sobotním treninku

hrozící obloha z vyhlídky nad boxy

přezouvačky se tentokrát opravdu hodily

Někteří boj vzdali a posedávali v boxech či vybudovaném zázemí, jiní se s odvahou vydali na dráhu a užívali si příležitost otestovat mokré gumy. Přezouvačka se tak hodila více než jindy a navečer přišel k dobru též nějaký ten grilík, ze kterého se dalo nejen najíst, ale též ohřát…

Stepos z Mišuge teamu přes své zatmavené plexi nic neviděl, zouší tedy, zda by si nemohl půjčit helmu teamového kolegy..

Dawe se dostavil s ještě mokrou propouštěcí zprávou z nemocnice, kde si užíval radosti českého zdravotnictví po svém nízkém průletu v Mostě. Každopádně vyškemral od velmi ochotného pana skútrobazaristy jeden kousek k půjčení a tak se ověsil foťákem a jezdil se vystavovat do boxů i na obslužku. Nálada byla velice dobrá a i když nervozita s deštěm stoupala, jako fotokomando jsme déšť uvítali, neboť snímky z okruhu za takové vody ještě nemáme.

rozdíly v zázemí jednotlivých teamů :-)

Na mokru se samozřejmě jezdily časy pod maximem jednotlivých borců, možná však příjemně potěší , že mnohdy byly jen o cca 6 vteřin pomalejší než osobák na suchu (mluvím např. o Majklovi z Mišugeteamu, který tam dal na Stepově motorce 2.27…což je myslím dobrý výkon.) Obecně poměry u Mišuge se již poměrně dramaticky mění, zrychlování borců nenaráží na psychický blok a tak jim Dawe již několikrát předpovídal, že začnou padat… ono se ostatně při tomhle sportu musí uznat, že je Dawe učiněná Sybila: kdo by to byl čekal, že sebou někdo práskne na okruhu…že..?

potopa na dráze

kousek suché stopy

Každopádně se udály i jiné kuriozity, které se s tímto závodem neodmyslitelně svážou. Například Plejba na svém šmoulím Tuonu  trefil na dráze zajíce, s čímž se tedy leckdo pochlubit nemůže…v zatáčce placka co stupačky dovolí hen hén a najednou Vás chce z motorky sundat střelhbitý ušák. Plejbu to určitě rozhodilo, každopádně pokračoval zdárně dál, ovšem pro chlupáče to byl poslední pokus…

Málokdy taky uvidíte tak rozpárané kolo, jako se to podařilo v neděli v závodě… na vině byl příliš vysoký profil gumy…

taky jsme ještě nezažili tak očividně příjemnou společnost sexy policajtek, které přijely při sluníčku v neděli oblažit závodníky. Tohle se pp tuningu který je poslal s letáky opravdu povedlo! Dawe toho bez okolků využil a pomohl slečnám na Majklovu motorku a užíval si focení s mojí novou 50D… škoda že Mip nedorazil kvůli pracovním povinnostem, mohl alespoň přidržovat blesk.

Já jsem si zase vyzkoušela jaké to je pozdržet start celého závodu, ostřím si takhle a hledám ten správný záběr, jazyk skoro překousnutý a najednou mě udýchanec z IV Racingu vykazuje z trati.. jejda pardon, to mi nějak nedošlo! Ovšem ty fotky – pozor na to, to jsou skoro Rejdovky :-D…

Když se v neděli po ránu vyhouplo z mraků sluníčko zjistili jsme, že ačkoliv jsme si přivstali abychom mohli vyzvednout vesty pro fotografy, které se měly předchozí den vracet (byli jsme jediní poctiví), není bohužel žádná volná. Na to konto jsem dostala od Daweho jasný signál o tom, že mě už nikdy neposlechne a museli jsme vynaložit značné úsilí, abychom se na obslužku se skůtrem propašovali...

uznejte, že naše výtvarné nadání prostě nemá hranice :-D

Naštěstí se při závodě mnoho nebouralo, což bylo po Mostě příjemné zpestření. Nehody, které se udály byly bohužel mnohdy vážné, 1x jezdil saefty car (kterého tedy jeden hustokrutostřelec brutálně ometl hned na áčku), asi 3-4x vyjížděla sanitka a s panem Kačerem se seznámil i Stepos z Mišugeteamu, který bohužel ukončil naděje našeho spřáteleného teamu na body. Jelikož to bylo asi 5 minut před koncem, tak to zamrzí o to více. Může se to však stát každému a proto není radno před Steposem vzdychat, příště to může být kdokoliv jiný.

Pepazdepa ztratil na dráze stupačku

Lamasteam opět skolily technické potíže…  Jelikož jel s čerstvě srostlým palcem po crashi v Mostě nezbývá než smeknout. Kam se hrabou všichni Lorenzové, Pepa měl opravdovou zlomeninu! Smolná sezona Lamas mrzí snad každého, kdo je zná, protože kluci jsou opravdu nadějní, ale ještě ani jeden CEC2 nedojeli..

Mišugeteam kontroluje výsledky na svém novém LapTimeru

oficiální průběžné výsledky

V kvalifikaci jezdil nejrychlejší Zara racing team 2:16.438, a rozptyl nejrychlejších kol se pohyboval až k 2:58.291 tolik k rozdílům mezi tolik diskutovanou „rychlostí“ střelců. Týmů k tomuto závodu nastoupilo 64, což je v Brně maximální možný počet, bylo tedy opravdu plně obsazeno. Kategorie „Naked“ byla tradičně zastoupena šesti týmy, přemýšlela jsem, že odstrojím skútra a půjdu taky zabojovat s ambicí do první desítky :-D

Stepos bojuje

Každopádně o mnoho nabitější skupina Supersport se 14. ti týmy ve startovním poli už by pro mě nebyla. Myslím, že v této souvislosti stojí za to zmínit absolutně brutální konkurenci v naší třídě – Superbike, kde ze startu vyrazilo 54 jezdců..i po absenci v tomto závodě je SRAnDa team na třetím místě v celkovém pořadí, což Dawemu neustále vrtá hlavou a přemýšlí, jak to udělat, aby ty další závody bylo možné alespoň „nějak“ odjet… doufám, že zdravý rozum zvítězí, ačkoliv je pravda, že dostal motorkou pořádnou ránu do hlavy a helma to ustála jen tak tak…

Výsledky závodu tedy vypadají následovně:

NAKED BIKE:

  1. Plejba a Kráťa #15 (2:22.350 BestLap), celkově jedenáctí za samými superbiky!
  2. Oldschool Bandits #49 (2:25.697 BestLap), celkově třicátí
  3. Pithaikeri #19 (2:28.804 BestLap), celkově čtyřicátí

SUPERSPORT:

  1. PS MOTO #707 ( 2:22.388 BestLap) celkově patnáctí
  2. Vemi Racing II #39 ( 2:26.015 BestLap) celkově šestnáctí se ztrátou 8 vteřin za dvouhodinový závod na první místo ve své kategorii!!!
  3. SUZAMOTO racing team #22 (2:21.337 BestLap) celkově dvacátí

SUPERBIKE:

  1. Dafit s.r.o. #888 ( 2:16.120 BestLap)
  2. Ultimate racing team #89 (2:15.262 BestLap)
  3. Bikes4life1 #69 (2:19.205 BestLap)

Druhý tým v kategorii superbike zajel také vůbec nejrychlejší kolo závodu a o tom, jak to bylo napínavé svědčí dosažené odstupy prvních třech týmů, kde druhý ztratil za dvě hodiny závodu na první místo 0:0.748 !!!! tak to prostě naštve…třetí ztratil na první místo něco málo přes 26 vteřin..zkuste si odpočítat kolik to je… Zde se opět ukazuje důležitá role teamové taktiky na pitline!

Držíme palce všem borcům do Mostu, kde 11. září opět změří své síly!

přečtěte si také:

Plejbův report nejen o setkání se zajícem :-) (team Plejba a Kráťa)

Majklovo srhnutí za Mišugeteam

Óda na Steposův pád 

podívejte se na fotky a videa

vyšel nám také článek na portále moto-svet !

—————

Zpět