náklonová fota nejen z Masarykova okruhu..


Plán přestavby a nutné opravy..

Když jsem navštívila naši provizorní garáž po několika dnech, nějak se mi zdálo, že Sradík vypadá hůře, než když přijel. Inu Dawe se již pustil do práce...

Hned jsem také zjistila aktuální stav a plány na nejbližší víkendy:


0. SRAD jede rovně! Vzhledem k zjištěným škodám to bylo to, co nás nejvíce potěšilo :-)
1. Chybejici chcípak: přepínač nahrazen jinym, připraveno tlačítko na pravé ruce na časomíru.
2. Zadní desky které brousily kovem kotouč vyměněny za nové. Bendix MR
3. Objevena masivní trhlina na brzdové páčce, koupena nová a upravena na dřívější záběr.
4. Zakoupen sériový tlumič řízení a zjištěno že na plastové lešení puvodem z GSXR600 nepůjde namontovat,řešení viz dále :-)
5. Objevena vůle v krku, divná, takova tuha, ale byla. Krk dotažen a vůle zmizela.
6. Kotouče demontovány, budou přenýtovány.
7. Namontovaná nová brzdová nadobka s hadičkou, puvodem Trabant.
8. Nějaké rovnání šroubů, natíráni základovkou atp.

a dále:

1. Výroba plexiskla svépomocí
2. Úchyt boční kapotáže pravá strana- oprava
3. Demontáž černého podsedlového plastu, zadní části podsedlového rámu, nový uchyt ECU, nový úchyt baterie (obal PC zdroje :-))
4. Vytočeny padáky
5. Demontáž zadních stupaček, nový uchyt pro výfuk
6. Demontáž ventilátoru (hmotnost navíc)
7. Výměna pneu za slicky
8. Přední racing destičky
9. Laminování airboxu, který byl prasklý a pravého náfuku, který byl hodně dolámaný.
10. Výměna oleje a filtru
11. Přemostěn senzor bočního stojanu a inklinometru

12. demontáž elektrických svazků - levé řídítko, světla, blinkry

13. repase předních brzdičů, instalace radiální brzdové pumpy PT (kovaná)

14. zkrácení chodu plynu - rychlopal

15. výměna oleje v tlumiči řízení za viskoznější - Elf 85W90

16. výztuhy plastového lešení pro uchycení tlumiče řízení

17. nová, závodní řetězová sada rozměru 520, změněn převodový poměr na 15/45 (original je 16/43)

18. Kompletní Akrapovic system (svody + koncovka)

19. KN vzduchový filtr

20. DYNOJET KIT, použity trysky 134 setin mm

21. palubní počítač - ukazatel otáček, optimálního okamžiku řazení + počítání kol a časomíra

22. návrh a výroba přepákování

NUTNÉ OPRAVY:

 

Repase šestipístkových brzdičů TOKICO, nové stírací kroužky zpracovala na zakázku firma SEAL Brno. (Hlavně kvůli cenně - originál by byl mnohem dražší)

kotrola rozvodů

tady je vidět promáčklina rámu, což považujeme spíše za kosmetické zranění, vyměněná tlaková hadice chladícího okruhu, kapesníky vycpaná sací hrdla a Daweho luxusní nové řešení lešeníčka.

A gumička na přední brzdě? Přece - aby to neujelo :-)

 Lamináty jsme nakonec pořídili nové od Motoforza. Dawemu udělaly opravdu radost :-)

Až budete chtít své přítelkyni připravit krásné, romantické odpoledne, přizvěte ji do garáže s prosbou o pomoc při instalaci nových, nerozvrtaných kapot, které nasazujete na poškozený rám poprvé v životě...

Výsledek ale stál za to. Teď již zbývá jen vybrat barvu a kapotáže bychom měli. Avšak nyní přichází důležitější témata - upgrade sradíka i Daweho (samostatný odkaz v menu)

SRAD v barvě, časem mu přibudou ještě stříbrnošedé prvky. Vyjíždí otestovat novou brzdovou pumpu.

Plexisklo jsme oproti doporučení nepekli v troubě (nevlezlo se tam). Sehnali jsme pružný kus plexiskla z poškozené reklamní nástěnky (plácla jsem se jím do obličeje při cestě do nákupního centra), kterou jsme PB hořákem nahřívali a já zajišťovala optimální tvar a hlídala, aby se nepřehřálo, protože pak v něm vznikaly bublinky a snižovala se jeho průhlednost.

Po prvním Sradodawím výletu do kačera se ukázalo, že je pohodlnější na zpracování i techniku zalaminovat obyčejnou gázu..

Laminovací sada je naším věrným společníkem :-)

testování nové brzdové pumpy