náklonová fota nejen z Masarykova okruhu..


okruhový tuning SRADíka

Všechny úpravy se nesly v duchu snížení hmotnosti a lepšího využití výkonu..

předně tedy snížit hmotnost: Sradíka opustil stojánek, ventilátor, byla instalována hliníková nádrž, vyměněn original výfukový systém za Akrapovic, a v neposlední řadě na sobě zapracoval také Dawe :-) Celkově tak tahle dvojka přišla cca o 30 kg. Nejen, že jim to sluší, ale ještě jsou mnohem rychlejší. Tak tedy pár foto z přestavby:

video, jak to vypadá, když začne řvát :-)

Kompletního Akrapoviče jsme získali od kamaráda, který s ním rok před tím plácnul ve Farinkách u Brna - akční foto přímo z nehody si můžete prohlédnout ve fotogalerii (Farinky crash)

Jak z něj lítají blesky můžete kouknout tady (video Akrapovic)

hliníková palivová nádrž

tryskování karburátorů DYNOJET KIT

Model přepákování vytvořený v ANSYC - Dawe navrhl a nechal vyrobit..

ještě připradaly v úvahu tyto dvě možnosti - první hrozila deformacemi, na druhé bylo příliš mnoho materiálu. Nakonec jsme zvolili variantu 1 - viz foto

po úpravách (i mezi nimi) již SRADík dováděl na okruhu. Odjezdil sezónu 2007, 2008,

dostal se s časem na 2.19 (k říjnu 2008) . Fotky najdete ve fotogaleriích a v menu "o nás".