náklonová fota nejen z Masarykova okruhu..


SUZUKI GSX-R 750 SRAD

Asi po dvou letech ježdění po silnicích, výletech a okruhu na Fyftýně jsme uvítali do provizorně upraveného stání nový přírůstek - SRADíka, který byl určen k přestavbě na okruhovku.

Stalo se tak počátkem léta 2007.

Asi na šestý pokus si Dawe vybral nabouraného SRADíka z Chomutova od majitele, kterému na křižovatce nedal nepozorný řidič přednost. Technický průkaz nebyl prioritou a na kosmetiku jsme také tolik nedali, a proto jsme byli s nákupem spokojeni.

'Začali jsme' s opravami stávajících poškození a přestavbou směrem k většímu výkonu, lepším brzdám a nižší hmotnosti. (píšu v množném čísle, neboť doufám, že i pánové uznají, že podpora, zázemí, zásobování a občasná výpomoc jsou důležitými kroky na cestě ke konečnému úspěchu).

přivezený SRADík v barvách Movistar - poškození jsou nejen kosmetická:

ma cerstve bouchlej ram a predtim uz byl nejspis take opravovan jelikoz ma od krku k pasu jiny, neoriginalni, nastrik ktery se navic loupe. Na predchozi havarie taky ukazuje absence originalniho tlumice rizeni.
Ma taky kotouce (i desky) vicemene po smrti, zkusime proto priklepnout nyty..
Kapoty jsou krom leveho boku vsechny ponicene(dost, ne jen kosmetika), vcetne stitku.
Lesenicko hodne pozohybane, nadrz pobouchana na 5 mistech s chybejicimi distancnimi elementy, sedi cela nakrivo.

Sedla i s podsedlakem ohnuta na opacnou stranu nez nadrz. Ubrouseny stelovaci vrsek prave usd vidlice. Urazene predni svetlo, chybejici zadni svetlo i spojovaci plast podsedlaku, ohnuta brzdova paka a urazena pristrojovka, podrapany vyfuk a leve viko motoru. Urazena brzdova nadobka, volny chladic, polamany chcipak a znicena hadice od chladice k cerpadlu ...

A tak jsme začali...

Edit 1.8.2009: Sradík má nového pána, vrací se zpátky do Severních čech a tak vymění svůj domovský okruh z Brněnského na ten Mostecký. Přejeme novému majiteli ještě hodně radostí s tímhle strojem, který nám opravdu přirostl k srdci :-)