![](https://776b582753.cbaul-cdnwnd.com/f1c8d3a7099a1ba3aa2d793efa6fc5c7/200000005-12a09139a4/motofoto3a.jpg?ph=776b582753)
náklonová fota nejen z Masarykova okruhu..
okruhový tuning SRADíka
Všechny úpravy se nesly v duchu snížení hmotnosti a lepšího využití výkonu..
předně tedy snížit hmotnost: Sradíka opustil stojánek, ventilátor, byla instalována hliníková nádrž, vyměněn original výfukový systém za Akrapovic, a v neposlední řadě na sobě zapracoval také Dawe :-) Celkově tak tahle dvojka přišla cca o 30 kg. Nejen, že jim to sluší, ale ještě jsou mnohem rychlejší. Tak tedy pár foto z přestavby:
video, jak to vypadá, když začne řvát :-)
Kompletního Akrapoviče jsme získali od kamaráda, který s ním rok před tím plácnul ve Farinkách u Brna - akční foto přímo z nehody si můžete prohlédnout ve fotogalerii (Farinky crash)
Jak z něj lítají blesky můžete kouknout tady (video Akrapovic)
hliníková palivová nádrž
tryskování karburátorů DYNOJET KIT
Model přepákování vytvořený v ANSYC - Dawe navrhl a nechal vyrobit..
ještě připradaly v úvahu tyto dvě možnosti - první hrozila deformacemi, na druhé bylo příliš mnoho materiálu. Nakonec jsme zvolili variantu 1 - viz foto
po úpravách (i mezi nimi) již SRADík dováděl na okruhu. Odjezdil sezónu 2007, 2008,
dostal se s časem na 2.19 (k říjnu 2008) . Fotky najdete ve fotogaleriích a v menu "o nás".